Informacija apie paslaugų nutraukimą
Šie pakeitimai turi įtakos fiziniams ir juridiniams klientams, turintiems Lietuvos pašto mokėjimo sąskaitą.
Sprendimas nutraukti sutartis įsigalios 2019 m. birželio 1 d. Iki šios datos rekomenduojame susirasti kitą mokėjimo paslaugų teikėją, o visus reikiamus veiksmus su sąskaitą atlikti iki 2019 m. gegužės 31 d. 15:00 val. Po šio momento akcinė bendrovė Lietuvos paštas nebeaptarnaus nei naujų, nei esamų mokėjimo sąskaitos klientų.
Klientai, kurie kreipsis po gegužės 31 d. 15:00 val. dėl lėšų likučio buvusio mokėjimo sąskaitoje, privalės užpildyti prašymą dėl lėšų likučio pervedimo į savo sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją.
Dažniausiai užduodami klausimai susiję su paslaugos uždarymu
Mokėjimo sąskaita buvo nepopuliari paslauga Lietuvos pašte. Bendrovė koncentruojasi į vartotojų poreikius atitinkančias paslaugas. Sąskaitos sutartis bus nutraukta ir esamos bankų sąskaitos uždarytos 2019 m. birželio 1 d. Pabrėžtina, kad nuo 2019 m. vasario 1 d. nebeveiks prieiga prie „Mano finansai“ paskyros, todėl nuo 2019 m. vasario 1 d. iki 2019 m. gegužės 31 d. visus įprastinius veiksmus su sąskaita galėsite atlikti tik pašto skyriuose.
Jūsų pinigai yra saugūs. Visi klientai, turintys lėšų mokėjimo sąskaitoje, turi ne vėliau kaip iki 2019 gegužės 31 d. 15:00 val. pervesti turimus pinigus į savo sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją Lietuvoje arba užsienyje, arba atvykti į artimiausią pašto skyrių, kuriame galėsite išsiimti lėšas iš mokėjimo sąskaitos ar jas pervesti į sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją. Taip pat galite pateikti prašymą pervesti lėšas, pasirašydami prašymą kvalifikuotu elektroniniu parašu ir atsiųsdami jį el. paštu giro@post.lt.
Jeigu 2019 m. gegužės 31 d. mokėjimo sąskaitoje neturėsite lėšų, Jūsų mokėjimo sąskaitą uždarysime automatiškai ir Jums jokių papildomų veiksmų, susijusių su mokėjimo sąskaitos uždarymu, imtis nereikės. Jeigu savo mokėjimo sąskaitoje laikote lėšų, atvykę į Lietuvos pašto skyrių po 2019 m. gegužės 31 d. 15:00 val. galėsite pateikti prašymą dėl lėšų likučio, buvusio mokėjimo sąskaitoje, pervedimo į sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją Lietuvoje arba užsienyje. Su savimi būtinai turėkite galiojantį vieną iš asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų:
- Lietuvos Respublikos piliečio pasą
- Lietuvos Respublikos asmens tapatybės kortelę
- Leidimą nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje
Jeigu atstovaujate juridinį asmenį pateikite:
- Įgaliojimą, kuriame aiškiai įvardinti suteikti įgaliojimai - teisė atlikti su mokėjimo sąskaita susijusias operacijas (tuo atveju jeigu kreipiasi ne juridinio asmens vadovas)
- VĮ Registrų centro išduoto išrašo originalą (išduotą ne anksčiau kaip prieš šešis mėnesius), kuriame nurodytas juridinio asmens vadovas (tuo atveju jeigu kreipiasi juridinio asmens vadovas)
- Vieną iš aukščiau išvardintų fizinio asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų
- Juridinio asmens antspaudą (kai pareiga turėti antspaudą nustatyta juridinio asmens steigimo dokumente arba įstatymu)
Jūs turite pasirinkti jums patogų kitą mokėjimo paslaugų teikėją ir atsidaryti sąskaitą. Naujos sąskaitos numerį (IBAN) turite pateikti trečiosioms šalims (pavyzdžiui darbdaviui), kurie į jūsų sąskaitą perveda lėšas.
Jeigu gaunate pensiją ar pašalpą iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (Sodra) - apie pasikeitusią sąskaitą informuokite Sodrą, atvykdami į bet kurį Sodros priimamąjį skyrių su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu.
Rekomenduojame išsisaugoti pastarųjų trejų metų mokėjimo sąskaitos išrašus (informaciją apie atliktas mokėjimo operacijas) iš „Mano finansai“ paskyros iki 2019 gegužės 31 d. Norėdami gauti tokius išrašus taip pat galite kreiptis į pašto skyrius.
Mokėjimo sąskaita buvo nepopuliari paslauga Lietuvos pašte. Bendrovė koncentruojasi į vartotojų poreikius atitinkančias paslaugas. Sąskaitos sutartis bus nutraukta ir esamos bankų sąskaitos uždarytos 2019 m. birželio 1 d. Pabrėžtina, kad nuo 2019 m. vasario 1 d. nebeveiks prieiga prie „Mano finansai“ paskyros, todėl nuo 2019 m. vasario 1 d. iki 2019 m. gegužės 31 d. visus įprastinius veiksmus su sąskaita galėsite atlikti tik pašto skyriuose.
Jūsų pinigai yra saugūs. Visi klientai, turintys lėšų mokėjimo sąskaitoje, turi ne vėliau kaip iki 2019 gegužės 31 d. 15:00 val. pervesti turimus pinigus į savo sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją Lietuvoje arba užsienyje, arba atvykti į artimiausią pašto skyrių, kuriame galėsite išsiimti lėšas iš mokėjimo sąskaitos ar jas pervesti į sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją. Taip pat galite pateikti prašymą pervesti lėšas, pasirašydami prašymą kvalifikuotu elektroniniu parašu ir atsiųsdami jį el. paštu giro@post.lt.
Jeigu 2019 m. gegužės 31 d. mokėjimo sąskaitoje neturėsite lėšų, Jūsų mokėjimo sąskaitą uždarysime automatiškai ir Jums jokių papildomų veiksmų, susijusių su mokėjimo sąskaitos uždarymu, imtis nereikės. Jeigu savo mokėjimo sąskaitoje laikote lėšų, atvykę į Lietuvos pašto skyrių po 2019 m. gegužės 31 d. 15:00 val. galėsite pateikti prašymą dėl lėšų likučio, buvusio mokėjimo sąskaitoje, pervedimo į sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją Lietuvoje arba užsienyje. Su savimi būtinai turėkite galiojantį vieną iš asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų:
- Lietuvos Respublikos piliečio pasą
- Lietuvos Respublikos asmens tapatybės kortelę
- Leidimą nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje
Jeigu atstovaujate juridinį asmenį pateikite:
- Įgaliojimą, kuriame aiškiai įvardinti suteikti įgaliojimai - teisė atlikti su mokėjimo sąskaita susijusias operacijas (tuo atveju jeigu kreipiasi ne juridinio asmens vadovas)
- VĮ Registrų centro išduoto išrašo originalą (išduotą ne anksčiau kaip prieš šešis mėnesius), kuriame nurodytas juridinio asmens vadovas (tuo atveju jeigu kreipiasi juridinio asmens vadovas)
- Vieną iš aukščiau išvardintų fizinio asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų
- Juridinio asmens antspaudą (kai pareiga turėti antspaudą nustatyta juridinio asmens steigimo dokumente arba įstatymu)
Jūs turite pasirinkti jums patogų kitą mokėjimo paslaugų teikėją ir atsidaryti sąskaitą. Naujos sąskaitos numerį (IBAN) turite pateikti trečiosioms šalims (pavyzdžiui darbdaviui), kurie į jūsų sąskaitą perveda lėšas.
Jeigu gaunate pensiją ar pašalpą iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (Sodra) - apie pasikeitusią sąskaitą informuokite Sodrą, atvykdami į bet kurį Sodros priimamąjį skyrių su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu.
Rekomenduojame išsisaugoti pastarųjų trejų metų mokėjimo sąskaitos išrašus (informaciją apie atliktas mokėjimo operacijas) iš „Mano finansai“ paskyros iki 2019 gegužės 31 d. Norėdami gauti tokius išrašus taip pat galite kreiptis į pašto skyrius.
Sąlygos ir kainos
- Kaina
- Taisyklės