Bendrovė koncentruojasi į vartotojų poreikius atitinkančias paslaugas, todėl mokėjimo sąskaitos paslauga buvo nutraukta. Sąskaitos sutartis buvo nutraukta ir esamos bankų sąskaitos uždarytos 2019 m. birželio 1 d.
Jūsų pinigai yra saugūs. Pinigines lėšas galite atsiimti dviem būdais: atvykę į pašto skyrių arba pateikę prašymą pervesti lėšas, pasirašydami prašymą kvalifikuotu elektroniniu parašu ir atsiųsdami jį el. paštu giro@post.lt.
Jeigu 2019 m. gegužės 31 d. mokėjimo sąskaitoje neturėsite lėšų, Jūsų mokėjimo sąskaitą uždarysime automatiškai ir Jums jokių papildomų veiksmų, susijusių su mokėjimo sąskaitos uždarymu, imtis nereikės.
Jeigu savo mokėjimo sąskaitoje laikote lėšas, atvykę į Lietuvos pašto skyrių galite juos atsiimti grynaisiais arba užpildyti prašymą pervesti juos į turimą asmeninę banko sąskaitą. Su savimi būtinai turėkite galiojantį vieną iš asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų:
Jeigu atstovaujate juridinį asmenį pateikite:
Jei negalite atvykti į pašto skyrių, užpildykite prašymą, kurį rasite čia ir pasirašykite elektroniniu parašu. Prašymą siųskite el. paštu giro@post.lt.
Norėdami gauti tokius išrašus galite kreiptis į pašto skyrius.
Jei turite klausimų ar pageidaujate gauti papildomos informacijos, susisiekite su mumis tel. 1842 (skambinant iš užsienio +370 5 233 3060). Jūsų skambučių laukiame pirmadieniais – penktadieniais nuo 8.00 iki 18.00 val., šeštadieniais nuo 9.00 iki 16.00 val.