skambinant iš Lietuvos
skambinant iš užsienio
darbo dienomis nuo 8 iki 19 val.
šeštadieniais nuo 9 iki 16 val.
LP EXPRESS paštomatai yra skirti tiek fiziniams, tiek juridiniams klientams. Fiziniai klientai gali išsiųsti ir gauti siuntą nesudarydami jokių sutarčių ir be įsipareigojimų, užtenka turėti paruoštą siųsti siuntą ir galiojančią banko kortelę.
* Jeigu siunta įdedama į paštomatą iki nurodyto siuntų surinkimo laiko. Visus siuntų surinkimo laikus rasite čia.
Siuntos iš trečiųjų šalių, kurioms taikomi importo mokesčiai, dar iki pristatymo turės būti apmokėtos LP EXPRESS savitarnoje – tik sumokėjus mokesčius, siuntos perduodamos pristatymui. Pristatymas vykdomas įprasta tvarka į pašto skyrių arba, pagal galimybes, į paštomatus. Atsiimant siuntą mokėti nereikės.
Gavėjas siuntą iš paštomato turi atsiimti per 72 val. nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento.
Siunta paštomate saugoma 72 val. Per tą laiką neatsiėmus siuntos, ją paima kurjeris, o siuntos gavėjui išsiunčiama SMS žinutė su nuoroda ir paaiškinimu, kaip nukreipti siuntą į tą patį ar kitą paštomatą pakartotiniam pristatymui. Nukreipimą galima padaryti per 4 dienas nuo SMS žinutės gavimo. To nepadarius per nurodytą laiką, siunta bus grąžinta siuntėjui.
Nepavykus pašto siuntos pristatyti į paštomatą dėl per didelio siuntos dydžio, ji saugoma AB Lietuvos paštas paslaugų teikimo vietoje 15 (penkiolika) kalendorinių dienų. Apie tai klientas yra informuojamas. Siuntos saugojimo terminui pasibaigus siunta bus grąžinta siuntėjui.
Jeigu negalite siuntos išsiųsti dėl techninių kliūčių, pinigus susigrąžinsite užpildę Pinigų grąžinimo formą, kurią rasite čia.
Atkreipiame dėmesį: formą dėl pinigų grąžinimo už e. savitarnoje ar paštomate įsigytą ir nepanaudotą siuntos lipduką galima pildyti per 14 kalendorinių dienų nuo lipduko įsigijimo dienos.
LP EXPRESS savitarna – tai elektroninė siuntų formavimo sistema, leidžianti užregistruoti siuntą, apmokėti jos siuntimą ir gauti siuntos lipduką. Siųsti galima susikūrus paskyrą arba be registracijos (daugiau informacijos apie siuntimą be registracijos rasite čia)
Registruoti savitarnos vartotojai gali susikurti savo gavėjų knygą bei matyti jau išsiųstų siuntų kelią. Sistemoje rasite:
LP EXPRESS savitarna gali naudotis visi asmenys bei sutartis su Lietuvos paštu pasirašę verslo klientai.
Savitarna yra nemokama visiems klientams. Mokėti reikės tik už siuntimą.
Tituliniame savitarnos puslapyje įveskite savo el. paštą ir slaptažodį ir spauskite „Prisijungti“ arba prisijunkite su „Google“.
Jeigu esate privatus asmuo ir dar nesate užsiregistravę, tuomet spauskite „Registruotis“, užpildykite pateiktą registracijos formą bei sekite kitas instrukcijas, kurias gausite užpildę formą.
Norėdami savitarna naudotis kaip verslo klientas, užpildykite formą čia.
Paskyra užsiblokuoja tris kartus neteisingai įvedus slaptažodį. Norint vėl prisijungti, reikia palaukti 20 min. ir jungtis dar kartą. Jeigu jungsitės anksčiau, nei praėjus 20 min., sistemos blokavimo laikas prasitęs.
Savitarnos sistema veikia per visas populiariausias interneto naršykles: „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ir kt. Naršyklės „Internet Explorer“ nepalaikome.
Taip. Suformavus siuntą iš karto yra suteikiamas siuntos numeris. Jis yra matomas skyrelyje „Siuntimo istorija“ (išskleidus „Mano siuntos“) prie konkrečios siuntos.
Norėdami suformuoti siuntą:
Norėdami sukurti naują adresų katalogą, prisijunkite prie savitarnos ir kairės pusės meniu pasirinkite „Adresų knyga“. Atsidariusiame lange pasirinkite „Naujas adresatas“, užpildykite informaciją ir spauskite „Išsaugoti“.
Užregistravus siuntas, kurias paims atvykęs kurjeris, suformuojamas siuntų sąrašas (manifestas) bei automatiškai iškviečiamas kurjeris, kuris darbo dienomis, iki žemiau nurodytos valandos, atvyksta nurodytu adresu paimti paruoštų išsiųsti siuntų.
Jei naudojatės ne automatiniu kurjerio iškvietimu, tuomet suformavę siuntas kairės pusės meniu spauskite „Kurjerio kvietimas“ (išskleidus „Mano siuntos“), pažymėkite siuntą ir spauskite „Iškviesti kurjerį“.
Vėliausią siuntos suformavimo laiką, iki kurio kurjeris atvyktų tą pačią dieną, savo mieste galite sužinoti čia, pasirinkus „Kurjerio iškvietimo laikai“.
Apmokėjus užsakymą bus suformuoti siuntų lipdukai. Juos galite atsispausdinti ne tik namuose, bet ir pašte arba paštomate. Daugiau informacijos rasite čia.
Jei spausdinsite namuose, pasirinkite tinkamiausią lipdukų išdėstymą:
Siuntos lipduką, užpildytus muitinės dokumentus bei siuntų sąrašą (manifestą) galima rasti „Siuntimo istorijoje“, išskleidus siuntos kortelę.
Privatiems vartotojams sąskaitos yra suformuojamos automatiškai po atlikto mokėjimo. Jas galima rasti prisijungus prie LP EXPRESS savitarnos, „Sąskaitos“ skiltyje. Atsisiųsti galima ne senesnes, nei 12 mėnesių sąskaitas.
Siuntimo istorijoje galite matyti 18 mėn. senumo savo siuntų duomenis.
Informaciją apie išsiųstą siuntą rasite savo paskyroje, skiltyje „Siuntimo istorija“. Ten taip pat galėsite matyti siuntos „Su sekimu“ arba „Pasirašytinai“ statusus Lietuvoje.
Norint suformuoti siuntą savitarnoje, registracija nebūtina. Daugiau informacijos apie siuntimą be registracijos rasite čia.
Siuntų pakavimo taisykles galite rasti čia.
Vardenei / V. Pavardenei arba
Akcinei bendrovei Lietuvos paštui.
Vardenis / V. Pavardenis arba
Vilniaus „Žemynos“ gimnazija.
Vardžiui / V. Pavardžiui
Susisiekimo ministerija
Susisiekimo ministerijos
Ekonominės analizės skyriaus vedėjui
Vardžiui / V. Pavardžiui
Siuntėjo / Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Gatvės pavadinimas, namo numeris, buto numeris
Gyvenvietės pavadinimas
Pašto kodas, miesto (rajono) pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Iki pareikalavimo / Pašto dėžutės numeris
Universaliosios pašto psalaugos teikimo vietos pavadinimas
Pašto kodas, miesto (rajono) pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys, t. y. mobiliojo telefono numeris (pavyzdžiui, +370XXXXXXXX) ir (ar) el. paštas (pavyzdžiui, V.PAVARDENIS@POST.LT), turi būti rašomi ant pašto siuntos voko ar pakuotės žemiau įprastų gavėjo rekvizitų – asmenvardžio ir gavėjo adreso, kur siunta turi būti pristatyta.
Svarbu! Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys bus naudojami tik siuntos pristatymui – reklaminiai ir kiti komerciniai pasiūlymai nebus siunčiami. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus asmens sutikimą.
Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Gatvės pavadinimas, namo numeris, buto numeris
Pašto kodas, miesto (vietovės) pavadinimas
Šalies pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Adresuojant pašto siuntą Iki pareikalavimo, nurodoma: gavėjo vardas, pavardė, paštas, kuriame bus įteikta pašto siunta. Žodžiai Poste restante (t. y. Iki pareikalavimo) turi būti rašomi paryškinti. Valstybės pavadinimas rašomas didžiosiomis spausdintinėmis raidėmis anglų arba prancūzų kalba. Siekiant išvengti adresavimo klaidų, visada paprašykite pašto siuntos gavėjo, kad jis tiksliai nurodytų savo adresą, mobiliojo tel. numerį/el. pašto adresą.
Gavėjo vardas ir pavardė (įstaigos pavadinimas)
Poste restane
Universaliosios pašto paslaugos teikimo vietos pavadinimas
Pašto kodas, miesto (vietovės) pavadinimas
Šalies pavadinimas
Mobiliojo tel. numeris / el. pašto adresas
Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys, t. y. mobiliojo telefono numeris (pavyzdžiui, +370XXXXXXXX) ir (ar) el. paštas (pavyzdžiui, V.PAVARDENIS@POST.LT), turi būti rašomi ant pašto siuntos voko ar pakuotės žemiau įprastų gavėjo rekvizitų – asmenvardžio ir gavėjo adreso, kur siunta turi būti pristatyta.
Svarbu! Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys bus naudojami tik siuntos pristatymui – reklaminiai ir kiti komerciniai pasiūlymai nebus siunčiami. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus asmens sutikimą.
Pastaba. Siekiant išvengti adresavimo klaidų, visada paprašykite pašto siuntos gavėjo, kad jis tiksliai nurodytų savo adresą.
Norint, kad apie neįteiktą ir pašte saugomą siuntą jos gavėjas būtų informuotas SMS žinute ar el. paštu, būtina adresuojant siuntą nurodyti papildomus gavėjo kontaktinius duomenis, t.y. mobiliojo telefono numerį ir (ar) el. paštą.
Laiškininkui pasirašytinai neįteikus registruotosios siuntos gavėjui (neradus jo ant siuntos nurodytu adresu) vietoj popierinio pranešimo, kuris paliekamas gaunamųjų laiškų dėžutėje, pašto siuntos gavėjas gali būti informuojamas elektroniniu būdu (SMS žinute ar el.paštu).
Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys, t. y. mobiliojo telefono numeris (pavyzdžiui, +370XXXXXXXX) ir (ar) el. paštas (pavyzdžiui, V.PAVARDENIS@POST.LT), turi būti rašomi ant pašto siuntos voko ar pakuotės žemiau įprastų gavėjo rekvizitų – asmenvardžio ir gavėjo adreso, kur siunta turi būti pristatyta.
Svarbu! Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys bus naudojami tik siuntos pristatymui – reklaminiai ir kiti komerciniai pasiūlymai nebus siunčiami. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus asmens sutikimą.
Siuntų saugojimo terminai gavimo paštuose:
Žala dėl prarastų, sugadintų pašto siuntų (padaryta nuo jų priėmimo iki įteikimo gavėjui) atlyginama vadovaujantis LR Pašto įstatymu, Pasaulinės pašto konvencijos, Pašto korespondencijos bei Pašto siuntinių reglamentų nuostatomis, taip pat remiantis tarptautinėmis sutartimis bei sutartimis su naudotojais.
Dėl žalos atlyginimo už dingusią pašto siuntą, dingusius, trūkstamus ar apgadintus siųstus daiktus, neatsižvelgiant į tai, kurioje šalyje prarasta, sugadinta pašto siunta, siuntėjas gali pareikšti pretenziją AB Lietuvos paštui per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
Žalos atlyginimo terminas:
Žalos atlyginimo dydis
AB Lietuvos paštas už prarastas, sugadintas pašto siuntas atlygina tik teisės aktuose nustatyto dydžio kompensacijas. Netiesioginiai nuostoliai, negautos pajamos, neturtinė žala neatlyginama.
Žala neatlyginama (vadovaujantis Pasaulinės pašto konvencijos, Lietuvos Respublikos pašto įstatymo nuostatomis ir Siuntimo žalos atlyginimo taisyklėmis), jeigu:
Pašto paslaugų kokybės reikalavimai Lietuvoje
Terminas | Kiekybinis kriterijus |
---|---|
D + 1 | 85 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 3 | 97 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 2 | 85 proc. nepirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 4 | 97 proc. nepirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 4 | 97 proc. pašto siuntinių |
Pašto paslaugų kokybės reikalavimai tarp Europos Bendrijos valstybių
Terminas | Kiekybinis kriterijus |
---|---|
D + 3 | 85 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 5 | 97 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
Pastabos:
1. Išsiųstos pašto siuntos gavėją gali pasiekti ir greičiau nei pagal nustatytus pašto siuntų pristatymo kokybės reikalavimus.
2. D + n;
2.1. „D“ – pašto siuntos išsiuntimo data. Išsiuntimo data laikoma ta pati diena, kai pašto siunta buvo pateikta siųsti, jei ji buvo pateikta prieš paskelbtą vėliausią pašto siuntų surinkimo iš pašto paslaugų teikimo vietos laiką. Jeigu pašto siunta buvo pateikta siųsti vėliau, išsiuntimo data laikoma kita diena;
2.2. „n“ – darbo dienų skaičius nuo pašto siuntos išsiuntimo iki jos pristatymo gavėjui;
3. Kiekybinis kriterijus – kriterijus, pagal kurį ne mažiau nei nurodyta procentų pašto siuntų turi būti pristatyta per nustatytą dienų skaičių.
Draudžiamų daiktų sąrašą galite sužinoti ČIA.
Įsigaliojus 2019 m. pabaigoje priimtiems ES Reglamentams, visi iš trečiųjų šalių į Europos Sąjungą, taigi ir į Lietuvą, importuojami augalai (tarp jų sėklos, sodinukai ir kt.) privalo turėti fitosanitarinius sertifikatus. Asmenims, savo reikmėms paštu iš trečiųjų šalių atsisiunčiantiems augalus ar jų dalis, išimtys nėra numatytos, todėl siuntose atsiunčiamos minėtos prekės turi būti gabenamos kartu su lydinčiuoju dokumentu – fitosanitariniu sertifikatu, kuriuo užtikrinamas siunčiamų augalų sveikatingumas ir siuntų atsekamumas. Fitosanitarinis sertifikatas išduodamas šalies siuntėjos oficialios institucijos, kuri atsako už augalų sveikatingumą. Norėdami apsidrausti ir įsitikinti, kad Jūsų augalų, augalinių produktų ir kitų susijusių objektų siunta turės reikalaujamus dokumentus (t. y. fitosanitarinį sertifikatą) turėtumėte kontaktuoti su produkcijos pardavėju ir priminti, kad siuntą turi lydėti fitosanitarinis sertifikatas. Kontroliuojamų augalų, augalinių produktų ir kitų objektų sąrašus galite rasti čia. Detalesnės informacijos apie tai, ką reikia žinoti pašto siuntomis atsisiunčiant augalus ir jų produktus, papildomai rasite Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos tinklapyje.
Stengiamės, kad siuntų atsiėmimas mūsų klientams būtų kuo patogesnis ir jas atsiimti galėtumėte ne tik jūs, bet ir jūsų patikėti asmenys. Tai priklauso nuo siuntos tipo:
Vadovaujantis Europos Sąjungos (ES) teisės aktais, pašto siuntomis siunčiamas prekes, kurios neturi ES prekių statuso (toliau – prekės), reikia deklaruoti muitinėje.
Siunčiant pašto siuntas su daiktais į ne Europos Sąjungos šalis, būtina pridėti pašto muitinės deklaraciją. Ji yra reikalinga operatyviam muitinės formalumų atlikimui, įskaitant ir muitinės vertinimą dėl draudžiamų ir ribojamų daiktų.
CN 22 forma pildoma siunčiant:
CN 23 forma pildoma siunčiant:
Pateikiame keletą populiariausių siuntų tipų pašto muitinės deklaracijų pildymo pavyzdžių. Jei siunčiama:
Muitiniam tikrinimui pateikiamose CN 22 ir CN 23 deklaracijose dažniausiai pasitaikančios klaidos – nurodomi bendrojo pobūdžio prekių pavadinimai, nenurodomi prekių pavadinimai, nepateikiami prekių kodai (siunčiant komercines siuntas), nurodoma neteisinga prekių vertė, nenurodoma prekių vertė, deklaracijose pažymima, kad tai dovana, nors prekės yra pirktos internetinėje parduotuvėje, nepridedamos sąskaitos ir kiti dokumentai.
Rekomenduojame užsisakius prekes internetinėje parduotuvėje ar turint informacijos apie privačių asmenų Jums numatomas siųsti pašto siuntas, kreiptis į pašto siuntų siuntėjus su prašymu tinkamai užpildyti CN 22 arba CN 23 muitinės deklaracijas ir pridėti visus muitinės formalumų atlikimui reikalingus dokumentus.
Jei eksportuojamų / importuojamų siuntose siunčiamų prekių vertė viršija 1 000 eurų ir (arba) joms taikomi tam tikri apribojimai (pašto siuntos, kurios neatitinka Sąjungos muitinės kodekso deleguotojo akto 141 straipsnio 3 ir 4 dalyse ir 144 straipsnyje nustatytų reikalavimų), reikia įforminti eksporto / importo standartinę muitinės deklaraciją. Klientui pageidaujant, importo ir eksporto deklaraciją gali įforminti Lietuvos paštas, klientas gali deklaruoti siuntą pats arba pasirinkti kitą muitinės tarpininkų paslaugas teikiančią įmonę.
Priimant iš kliento išsiuntimui (eksportui) į trečiąją šalį skirtą siuntą, kurios vertė viršija 1 000 eurų ir (arba) jei ja siunčiamoms prekėms taikomi tam tikri apribojimai, pasiteiraujama, ar muitinės procedūros įforminimui klientas pageidauja naudotis Lietuvos pašto arba kito muitinės tarpininko paslaugomis, ar norėtų deklaruoti siuntą pats. Jei pasirenkama Lietuvos pašto paslauga, klientas privalo pateikti visus muitinės formalumų atlikimui reikiamus dokumentus. Klientui pasirinkus Lietuvos pašto paslaugą, mokestis už deklaracijos įforminimą surenkamas siuntos priėmimo iš kliento metu.
Importo atveju muitinės deklaracijai užpildyti klientas gali pasirinkti Lietuvos pašto arba kito tarpininko paslaugas arba deklaruoti siuntą pats. Jei pasirenkama Lietuvos pašto paslauga, klientas privalo pateikti visus deklaracijai užpildyti reikiamus dokumentus.
Lietuvos pašto skyriuose galite gauti vartojimo kreditą grynaisiais iki 3000 eurų, pavedimu – iki 25000 eurų.
Jeigu esate susituokęs, bus vertinamas visos šeimos, t.y. tiek jūsų, tiek jūsų sutuoktinio, turimi finansiniai įsipareigojimai. Galite rinktis pajamų vertinimo būdą:
Vietinės pinigų perlaidos gali būti pervestos į gavėjo sąskaitą, pristatytos gavėjui grynaisiais pinigais arba išmokėtos grynaisiais pinigais pašto skyriuje.
Jeigu esate susituokęs, bus vertinamas visos šeimos, t.y. tiek jūsų, tiek jūsų sutuoktinio, turimi finansiniai įsipareigojimai. Galite rinktis pajamų vertinimo būdą:
Jeigu negalite siuntos išsiųsti dėl techninių kliūčių, pinigus susigrąžinsite užpildę Pinigų grąžinimo formą, kurią rasite čia.
Atkreipiame dėmesį: formą dėl pinigų grąžinimo už e. savitarnoje ar paštomate įsigytą ir nepanaudotą siuntos lipduką galima pildyti per 14 kalendorinių dienų nuo lipduko įsigijimo dienos.
Jeigu 2019 m. gegužės 31 d. mokėjimo sąskaitoje neturėsite lėšų, Jūsų mokėjimo sąskaitą uždarysime automatiškai ir Jums jokių papildomų veiksmų, susijusių su mokėjimo sąskaitos uždarymu, imtis nereikės.
Jeigu savo mokėjimo sąskaitoje laikote lėšas, atvykę į Lietuvos pašto skyrių galite juos atsiimti grynaisiais arba užpildyti prašymą pervesti juos į turimą asmeninę banko sąskaitą. Su savimi būtinai turėkite galiojantį vieną iš asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų:
Jeigu atstovaujate juridinį asmenį pateikite:
Jei negalite atvykti į pašto skyrių, užpildykite prašymą, kurį rasite čia ir pasirašykite elektroniniu parašu. Prašymą siųskite el. paštu giro@post.lt.
Kiekvienas laikmetis diktuoja savus pokyčius, todėl atsižvelgdamas į juos Lietuvos paštas pasiūlė naują pašto paslaugų teikimo formą – mobilųjį laiškininką. Ši paslauga pritaikyta kintantiems žmonių poreikiams ir besikeičiančiai demografinei šalies situacijai.
Pastebima, kad gyventojų siuntimo įpročiai stipriai keičiasi. Tiek kurjeriai, tiek laiškininkai pristato vis daugiau siuntų, kurias dauguma žmonių nori gauti tiesiai į namus.
Klientams vis dažniau renkantis alternatyvius siuntimo būdus, kartu smarkiai mažėja jų srautai pašto skyriuose. Ši tendencija ypatingai jaučiama kaimiškų vietovių pašto skyriuose.
Mažesnių miestelių gyventojai jau įprato savo namuose apsilankiusiam laiškininkui, įprastai pristatančiam siuntas ar spaudos leidinius, sumokėti mokesčius ar įsigyti iš jo reikalingų buities prekių. Net 7 iš 10 minėtų paslaugų šiandien yra suteikiamos gyventojų namuose.
Be to, neretai kaimiškose vietovėse iki artimiausio pašto skyriaus tenka keliauti keliolika kilometrų. Mobiliojo laiškininko paslauga pašto skyrių priartina arčiau kliento ir leidžia jam sutaupyti laiko.
Pagrindinis skirtumas yra tas, kad mobilųjį laiškininką galima išsikviesti į namus, o įprasto laiškininko – ne.
Mobilieji laiškininkai, kurie yra aprūpinti šiuolaikiška įranga, gyventojų namuose gali suteikti ir kitas paslaugas, kurios dabar yra prieinamos tik pašto skyriuose: gali priimti siuntas ir laiškus išsiuntimui, priimti prenumeratos užsakymus, pristatyti ir išmokėti vietines pinigų perlaidas.
Be to, kaip ir įprastas laiškininkas, mobilusis laiškininkas pristato spaudą, gautas siuntas ar laiškus – dėl šių paslaugų mobiliojo laiškininko atskirai išsikviesti nereikia, jis atvyksta pats.
Mobilusis laiškininkas, kaip ir kiti laiškininkai, taip pat pristato ir gyventojų pensijas, kurias prieš tai dažniausiai reikėdavo atsiimti atvykus į pašto skyrių.
Išsikvietus mobilųjį laiškininką klientas iš jo taip pat gali įsigyti įvairių namų apyvokos daiktų, higienos priemonių, tekstilės bei kitų prekių. Su platesniu prekių asortimentu gali supažindinti atvykęs mobilusis laiškininkas.
Mobilųjį laiškininką galima išsikviesti paskambinus trumpuoju numeriu 1842 arba +370 700 55400. Jau kitą mobiliojo laiškininko darbo dieną po iškvietimo konkrečioje teritorijoje dirbantis mobilusis laiškininkas nemokamai atvyks į namus ir suteiks visas reikalingas pašto paslaugas.
Lietuvos paštas siekia, kad klientams būtų užtikrintos aukščiausios kokybės paslaugos ir klientų aptarnavimas. Tą galima įgyvendinti tik nuosekliai sekant visą paslaugų suteikimo procesą – nuo skambučio iškviečiant mobilųjį laiškininką, registracijos, vizito iki užduoties įvykdymo. Lietuvos paštas negali užtikrinti kokybiškos paslaugos, kai skambinama tiesiogiai laiškininkui. Dėl to mobilieji laiškininkai iškviečiami per bendrą iškvietimų registravimo sistemą.
Mobilųjį laiškininką galima išsikviesti ir į savo darbovietę ar kitą sutartą vietą, jei ji yra mobiliojo laiškininko aptarnaujamoje teritorijoje.
Taip pat siuntas gyventojai kviečiami patogiai registruoti ir Lietuvos pašto savitarnoje lpexpress.lt. Joje galima pasirinkti tinkamiausią siuntimo būdą, iš anksto sužinoti preliminarią siuntos išsiuntimo kainą, apmokėti siuntimo išlaidas, atsispausdinti siuntos lipduką ir greitai bei patogiai jas perduoti atvykusiam mobiliam laiškininkui.
Gerbiamas kliente,
pateikdamas duomenis ir dokumentus, Jūs patvirtinate, kad:
Svarbu: sąskaitą faktūrą galite išsirašyti ne anksčiau kaip kitą dieną po LP EXPRESS paslaugų suteikimo.
Jei iškiltų klausimų – susisiekite su mumis el. paštu info@post.lt arba skambinkite telefonu 1842